Складаємо прайс салона краси

Составляем прайс фото

У попередній статті ми докладно зупинилися на протистоянні косметолога і клієнта. Також основним питанням у боротьбі за утримання клієнта як і раніше залишається правильна подача інформації в прайсі салону краси, в рекламних буклетах і в інформованості фахівців салону про проведення процедур (особливо це стосується адміністратора салону).

Достатньо просто купити професійну косметику та словами із баночки описати ефект? Чи достатньо просто написати «догляд за обличчям», «догляд за шкірою обличчя», «ціна від…»? Чи зрозуміє клієнт, що ми розуміємо під настільки «ємним» заголовком?

Почнемо з прайсу. Прайс салону краси в ідеалі повинен складатися з розділів за напрямами діяльності: догляд за обличчям, догляд за тілом, догляд за руками і ногами, бальнеотерапія, солярій, послуги перукарні, послуги візажу і т. д. відповідно до надаваних послуг.

Складемо розділ прайса салону краси, який відноситься до процедур по догляду за обличчям

У процедурах догляду за обличчям ми приділяємо увагу самій особі і при цьому не залишаємо без уваги шию і зону декольте. Також при проведенні комплексів для обличчя, шиї і зони декольте ми торкаємося кілька питань. Наприклад, очищення, зволоження і ліфтинг. Це окремі процедури, які ми об’єднуємо в спеціально підібраний для клієнта комплекс. Виходячи з усього вищесказаного, найлогічніше назвати розділ «Програми для обличчя, шиї і зони декольте». Тепер розглянемо подачу самої програми в прайсі салону краси.

Составляем прайс фото

Назва програми повинна містити в собі зазивне ім’я і мету проведення програми: зволоження, ліфтинг і т. д. Наприклад, не просто «Ліфтинг-програма для обличчя, шиї і зони декольте», а «Моделююча мінеральна шкаралупа – експрес-ліфтинг». Далі має слідувати короткий опис основних ефектів процедури зрозумілою для клієнта мовою. Наприклад, «Нехірургічне ліпо-моделювання обличчя, підборіддя, шиї і зони декольте. Максимальний релакс плюс ліфтинг шкіри і тонізація підшкірної клітковини. Посилення ефекту SPA-мезотерапії, пілінгу, сироваток SPANI». З назвою і описаним розібралися. Зверніть увагу, що повинна бути присутнім нумерація і, якщо є можливість, фото процедури.

Наступна колонка за назвою з описанням – часу (хв) проведення процедури. Слід указати час від і до. Клієнт повинен точно знати, скільки часу на нього витратить фахівець. Далі повинна слідувати колонка з ціною (в грн.).

Прайс салону краси найкраще роздрукувати на фірмовому бланку, а якщо такого немає, то обов’язково повинна бути шапка із зазначенням найменування салону і слоганом.

Тепер обговоримо написання рекламних буклетів для клієнтів салону краси. Розмір буклету підбирайте на свій розсуд. На буклеті обов’язково повинні бути: логотип салону, слоган, номери телефонів для запису і, при наявності, сайт. Текст рекламного повідомлення має бути коротким, доступний для розуміння і містити заклик у вигляді запрошення або наполегливу рекомендацією. Перелік послуг візьміть з прайсу — нехай клієнти бачать знайомі назви. Для фону буклету обирайте не камінчики і квіточки, а фото салону, фото фахівців у роботі та фото щасливих клієнтів. Не забороняється все це красиво оформити.

Бажаємо удачі у вдячній праці по залученню клієнтів!

Заказать прайс-лист

Введите свое имя и email и мы отправим Вам прайс-лист